OLDAR GROUP SP.ZO.O, jedna z przodujących firm sektora spożywczego,
w związku w ciągłym rozwojem, poszukuje osób na stanowisko:
SPECJALISTA\-KA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Warszawa (okolice), Sokołów (pow. pruszkowski)
Pracownik odpowiedzialny będzie za:
- Obsługę urządzeń biurowych
- Obsługę połączeń przychodzących i wychodzących oraz poczty elektronicznej
- Budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Sporządzanie raportów sprzedaży
- Wpisywanie zamówień do systemu
- Współpracę z innymi działami firmy
Wymagania:
- Znajomość obsługi komputera i MS Office
- Dokładność, zaangażowanie, odpowiedzialne podejście do zadań
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
- Mile widziana znajomość systemu Enova
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie które otrzymasz zawsze na czas
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju w firmie i podnoszenia kwalifikacji zgodnie ze swoimi umiejętnościami i aspiracjami
- Szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do pracy na stanowisku
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość brania udziału w szkoleniach
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres praca @ oldar.pl bądź kontakt telefoniczny pod nr 538 813 488.
W tytule maila prosimy wpisać „Specjalista\-ka ds. telefonicznej obsługi klienta”. W treści maila prosimy o załączenie standardowej formuły dotyczącej wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.