SPECJALISTA\-KA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

OLDAR GROUP SP.ZO.O, jedna z przodujących firm sektora spożywczego,
w związku w ciągłym rozwojem, poszukuje osób na stanowisko:

SPECJALISTA\-KA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Warszawa (okolice), Sokołów (pow. pruszkowski)

Pracownik odpowiedzialny będzie za:

  • Obsługę urządzeń biurowych
  • Obsługę połączeń przychodzących i wychodzących oraz poczty elektronicznej
  • Budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • Sporządzanie raportów sprzedaży
  • Wpisywanie zamówień do systemu
  • Współpracę z innymi działami firmy

Wymagania:

  • Znajomość obsługi komputera i MS Office
  • Dokładność, zaangażowanie, odpowiedzialne podejście do zadań
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
  • Mile widziana znajomość systemu Enova

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie które otrzymasz zawsze na czas
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju w firmie i podnoszenia kwalifikacji zgodnie ze swoimi umiejętnościami i aspiracjami
  • Szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do pracy na stanowisku
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwość brania udziału w szkoleniach

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres praca @ oldar.pl bądź kontakt telefoniczny pod nr 538 813 488.

W tytule maila prosimy wpisać „Specjalista\-ka ds. telefonicznej obsługi klienta”. W treści maila prosimy o załączenie standardowej formuły dotyczącej wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.